Pages

Subscribe:

Ahad, 14 Oktober 2012

TAK APA..COOL JE LA

aku sedih kalau ada kawan yg buat2 tak nampak aku bila trserempak kat memana..dulu time paper sejarah manis muka ko nk minta jawapan..sekarang ko mau membikin sejarah sendiri..nda apa..ada ubi ada batas..ada ubi cabut pastu rebus...nda mau bagi kau!kau tinguk ja la aku makan ubi rebus..
cepat sgt manusia ni berubah..semalam dia kata dia minat tgk doraemon..ari ni dia suda nda minat..dia suka pokemon pula..hehhh!!ttp juga MON2.ajak kluar mcm2 alasan dia..

apa sbb kwn kita jd mcm tu..jom...
  • dia bru beli meggi..ahahaa..stok meggi dia byk..mula la dia mnyombong..nda apa..esok aku beli kilang meggi jgn kau merayu di hadapan diriku.
  • awek dia cun dr mak janda yg ko syok..ehemmm..wakakakaa..ko dpt yg cun tp apa pun takda..mak janda aku da la kaya..kete beso..aku oder je pape trus dpt.
  • dia jd jadi ahli parlimen..ko jd ketua kg je..dah pakai kot dah..pakei tie lg,tie belang2 mcm zebra daaa..muahahaaa.dah tak level nk ddk kat kerosi plastik..dia ddk kat kerosi empok...ko tau tak..empok!!!(sekali aku hempukkk padan ngan muka ko )
  • dia ade note..da up to date..ko masih lagi usung telefon awam..malu le nk jalan ngan ko..tp takpa...telefon awam tu leh guna utk payung time ujan..dia asal ujan je jadi kambing kampung,takut note dia tu kena air..muahahahhaa.
tp jgn le nk sadis sgt..bk kata sorg kawn aku..dia ckp peduli la org tak fhm kita asal kita faham org tu..ok la..tapi ada satu sbb ni kita tak boleh nk tacing2 la..kenapa dia brubah..trpksa berubah..
  • dia da brtukar status jd isteri/suami org..kenapa fhm la dia nk brkasih syg ..ko call tgh2 mlm nk ajak dia kuar..mana le dia nk..dia ada hiburan sndri kat rumah.
  • dia da brtukar status jd mak/bapak org..hah!ambek ko..murah betul rezeki dia..bru je kwn thun lps da dpt anak...tunggu la smpai anak dia besor..bila anak dia nakal yg amat merengek 24jam..gerenti dia sndri akan call ko ajak kluar..nk tenangkn jiwa gamaknya..ahaha..
  • kot2 le bini dia ex ko...mmg dia tak nk layan ko sgt la..kang ko rmpas blik..
okeh le..tu je..dia brubah mgkn dia bz..hmmm..

0 ulasan:

Catat Ulasan